محل لوگو

چطور در طی فقط 31 روز از وزن 89 کیلوگرم به 55 کیلوگرم رسیدم! بهترین جایگزین رژیم های غذایی و تناسب اندام!


با 10 میلیون تومان صاحب زمین شوید، در ضلع توسعه گلبهار با سند ملکی، متراژ 250 (تعجب نکن بخون!)

بنام خدای قلب‌های بزرگ و عظم های راسخ

بچه ها سلام، امیدوارم حالتون عالی باشه، من محسن مومن عنبران هستم. بعد از اینکه موفق شدم پس از سالها تحقیق و مطالعه بهترین پکیج لاغری و روش تغذیه رو پیدا کنم شروع کردم به انجامش و اول روی خودم و بعد دوستان و اطرافیان امتحانش کردم و تونستیم نتایج عالی ازش بگیریم، کم کم خیلی ها با من تماس گرفتند و من رو با سوالات خودشون بمباران کردن و من تصمیم گرفتم تمام توضیحات رو براتون اینجا بگذارم.

با خوندن این مطلب 8 دقیقه ای و اجرای دقیق اون میتونید از شر چربی های اضافه بدنتون و سموم جمع شده در اثر تغذیه اشتباه خلاص بشید و یک زندگی با بدن سالم رو تجربه کنید و مهمتر از همه قدم در مسیر تندرستی بگذارید و عمر طولانی و با عزتی رو تجربه کنید.

من کتاب ها و مقالات زیادی رو طی 6 سال گذشته درمورد لاغری و تناسب اندام مطالعه کردم، یکی از بهترین های اونها کتاب آقای آنتونی رابینز بنام بسوی کامیابی نوشته بود من راه های عجیب زیادی رو برای تناسب اندام رفتم و نتیجه ای نداشت، یکی توش گفته بود اگر این روش ها رو پیش بگیرید بدن سالمی خواهید داشت و عمر نوح خواهید داشت، باز توی یک کتاب دیگه همون روش ها رو رد کرده بود و گفته بود اگر اون کارها رو بکنی بیمار میشی و عمرت کوتاه میشه، بخاطر همین سردرگمی ها تصمیم گرفتم بجای خوندن در این کتاب و اون کتاب و مقالات اینترنتی و هزینه های بیخودی بابت محصولات تبلیغی شرکت های مختلف، برم و افرادی که واقعا اندام ایده عال و بدن سالمی دارن رو الگو قرار بدم و تونستم افرادی رو پیدا کنم که بالای 40 سال هست بدون بیماری دارن از این روش استفاده میکنند و نتایج فوقالعاده ای گرفتن و حتی بیماری های صعب العلاجی رو تونستن به کمک این روش در خودشون درمان کنند، بیماری های کلیه و کبد و سیستم گوارش و عصبی ، دیابت و ... که قبل از اون سالها ازش رنج میبردند.

مثلا خانم مریم خراسانی نوشته بود که بهترین روش کاهش وزن رو پیدا کرده و خیلی دوست داره به دیگران این روش رو به دیگران توصیه کنه بخشی از نوشته ایشون اینجا براتون میزارم :

تغییر وزن من فقط یک ماه طول کشید! نتیجه فوق العاده ای است، مگر نه؟
هیچ وقت لاغر نبودم اما متوجه شدم که در حال چاق تر شدن هستم. سه چین و چروک خیلی بد بر روی شکمم ایجاد شد، در بیکینی و مایو شبیه بول داگ می شدم، و ران، پا ها و باسنم در حال بزرگ تر شدن بودند! تصمیم گرفتم به هر صورتی بدن سالم و متناسبی داشته باشم، بنابراین خوردن غذا های چرب و سرخ شده را کنار گذاشتم و از خوردن وعده های غذایی خوشمزه در آخر شب اجتناب ورزیدم. صبح ها به دویدن می رفتم و عصر ها در باشگاه جلسات ورزشی را می گذراندم اما به جای کاهش وزن همچنان چاق تر می شدم! پس از یک ماه وزنم به مرز وحشتناک 89 کیلوگرم رسید. پیوسته رژیم غذایی ام را سخت و سخت تر و گوشت، نان، سیب زمینی سرخ شده و شیرینی ها را از رژیمم حذف می کردم. چایی ها و قرص های خیلی گرانی برای کاهش وزن امتحان کردم اما به نظر می رسید هیچ چیز برای من جوابگو نیست. پس از مدتی وزن کم شده به بدن خسته من باز می گشت.

رژیم های غذایی و قرص ها فایده ای ندارند، همه آنها کلاهبرداری اند!
ورزش کردن خیلی سخت است و نتیجه گرفتن بیش از حد طول می کشد، پس باید چه کار کنم؟

پس از امتحان کردن انبوهی از رژیم ها، قرص ها و سپری کردن زمان زیادی در باشگاه و پرداختن صد ها هزار تومن به مربی شخصی، کاملاً نا امید شدم. یک روز به مقاله ای در مورد پک چهارگانه لاغری Green Coffee (قهوه سبز + محصولات مکمل) برخوردم و تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم. گرچه شنیده بودم بسیاری از افراد مشهور از این طریق وزن خود را کم می کردند، به اثر آن مشکوک بودم. اما چون همه روشی را امتحان کرده بودم و داشتم عاجز می شدم، چاره ای نداشتم! به علاوه، نقد و برسی های آن را خواندم و حقیقتاً این نقد و بررسی ها چشمگیر بودند! این قهوه هم چنین به شکل دانه ای است که بلغور شده به همراه مکمل های مورد نیاز بدن.

میلیون ها زن در اروپا و آمریکا با کمک Green Coffee وزن اضافی خود را کم می کردند. بر اساس تحقیقات، 96.7% از افراد در مدت سه هفته 11-166 کیلوگرم وزن کم کرده بودند.


خب پس قطعی شد! به وب سایت آن ها مراجعه کردم ، همه چیز را مجددآً بررسی کردم و این بسته را سفارش دادم. در طی مدت چند هفته به دستم رسید. دستورالعمل های آن « را خواندم و روزانه دو یا سه فنجان را قبل از صبحانه و نهار نوشیدم مکمل های آنرا همراه سالاد و محلول در آب و مایعات مصرف کردم.

پک Green Coffee چیزی است که تا حالا مشابه آن را ندیده اید!

نتایج
پس از گذشت تنها دو هفته، نتایج شگفت آور بودند- 10 کیلوگرم وزن کم کردم! پف از بین رفته بود و پوستم خیلی بهتر شد! ران و شکم به طرز قابل توجهی کوچک تر شدند - و حالت روحی ام هم بهتر شد! باور کردم که می توانم دوباره خوشگل شوم! از چاقی و اضافه وزن و خسته بودم...

تا پایان هفته سوم 4 کیلوگرم دیگر وزن کم کردم! تناسب اندامم بهتر شد و این امر باعث شد هر بار به جای استفاده از آسانسور از پله ها بالا روم. چیزی که به نظر ورزش سختی می رسید برای من به لذت آسانی تبدیل شد! باور نمی کردم این امر فقط به خاطر پیروی از دستورالعمل های ساده همراه بسته این دانه های خرد شده قهوه ای و مکمل های همراهش بود! اگر من توانستم این کار را انجام دهد - پس هرکسی می تواند! سه هفته به سرعت گذشت و به تدریج 9 کیلوگرم وزن کم کردم!

در طی مدت 31 روز به وزن دلخواهم رسیدم. شکمم آب شده بود، 20 کیلوگرم وزن کم کردم و به بدنی رسیدم که حتی آرزوی داشتن آن هم برایم مقدور نبود!

حتی هنوز هم چیزی را که در آینه می بینم باور نمی کنم:

راستی، Green Coffee توسط آکادمی ملی علوم در سال 2012 آزمایش شد. نتایج آن مثل بمب می ترکید اما این نتایج هیچ وقت در اختیار عموم قرار نگرفت.

فکر می کنم به این خاطر بود که این کار باعث ورشکسته شدن شرکت های دارویی، باشگاه های تناسب اندام، متخصصان تغذیه و درمانگاه های بیش از حد گران قیمت می شد!
البته تعجبی ندارد: پک Green Coffee به طرز خنده داری ارزان است!

حالا پیوسته پک Green Coffee را به دوستان و همکارانم پیشنهاد می کنم.

مهم : از طریق لینک رسمی محصول سفارش دهید در غیر این صورت ممکن است تقلبی آن را بگیرید. من از نتایج خودم راضی ام و باور دارم که شما هم راضی خواهید بود! کلیشه هار را فراموش کنید: برای داشتن اندامی زیبا نیازی به رژیمهای عجیب و مربی ورزشی ندارید!

دیگر لازم نیست آرزوی بدن بی نقص را داشته باشید! فقط کافی است آن را به دست آورید!


در زیر پاسخ سؤالاتی که همه روزه در شبکه های اجتماعی دریافت می کنم آمده است:

آیا پوستت کشیده شده است؟

نه، پک Green Coffee به دلیل داشتن اسید کلروژنیک و دانه های قهوه کباب نشده باعث کشش پوست نمی شود.

چه بر سر پوست آمد؟ آیا به سرعت سفت شد؟
بله سفت شد! من و دوستانم که پک قهوه سبز را امتحان کردیم دیگر هیچ مشکلی به کشیده شدن پوست و سلولیت نداریم!
چه باید بخورم؟ چه رژیم غذایی باید داشته باشم؟
همانطور که گفتم، دستوالعمل کاملی به همراه پک به شما داده میشود - و اگر به طور منظم پک Green Coffee را طبق دستورالعمل مصرف کنید واقعاً نیازی به آن رژیم ها ندارید.
آیا درست است که اگر می خواهید چاق نشوید نباید پس از ساعت 6 عصر غذا خورد؟
این یک کلیشه است! باید هر موقع که گرسنه هستید غذا بخورید! البته اگر هر روز در 4-5 وعده غذا بخورید برای متابولیسم و سلامتی تان بهتر است اما نباید بیش از حد غذا بخورید، نگران نباشید همه چیز به شما توضیح داده خواهد شد!

همه کسانی که فقط با مصرف پک Green Coffee وزن کم می کنید، لطفاً نتایج خود را در همین جا به اشتراک بگذارید! با این کار دیگران را متقاعد می کنید که این قهوه و مکمل هایش واقعاً مفید است! خداحافظ!

برخی از نظرات در پایان قرار داده شده


این مطلب رو بعد از تحقیقات 6 ساله و چهار سال مصرف محصولات این پک براتون آماده کردم و بعد از خرید این پک براتون شرح میدم که بهترین روش مصرف و بهترین تغذیه ای که باید ادامه بدید چی هست و چطور محصولات چهارگانه رو به مصرف برسونید و تا میتونید اون رو ادامه بدید تا به دنیای تندرستی پا بگذارید.

ببینید دوستان بهترین حالت چربی سوزی با پکیج لاغری چهارگانه که خیلی ها نتیجه های فوقالعاده ای ازش گرفتن با این پک براتون میگذارم این روشی هست که قطعا نتیجه میده پس سعی کنید دقیق اجرا کنید و اگر سوالی داشتید آخر همین مطلب از من بپرسید میتونید از طریق مشاوران هم سوال خودتون رو بپرسید.

این کاهش وزن علاوه بر اینکه بدون هیچ عارضه ای هست و افرادی رو میشناسم که سالهاست این روش تغذیه رو پیش گرفتن و یک زندگی ایده عال و بدور از مریضی ها برای خودشون بوجود آوردن، علاوه بر این سالهاست که یک زندگی بدون امراض رو دارن تجربه میکنن، پس بهتره دنبال راههای عجیب و غریب نباشید و با این روش بدن خودتون رو در مسیر صحیح سلامتی تربیت کنید تا به سیستم گوارش خودتون احترام بگذارید و هرچیز مضری رو توش نریزید.

دوستان بهتون قول میدم اگر محصولات سالمی رو که مادر طبیعت به ما هدیه داده داخل بدنمون بریزیم، اونقدر عمر میکنیم که بیشتر از هر کسی بتونیم بخوریم و عمر کنیم و از روحیه جدیدی که بدست میاریم از زندگی لذت ببریم و بجای اینکه پول به درمان صد تا مرض بدیم پولمون رو به نسبت سبد خانواده برای تغذیه سالم خرج کنیم.

توضیحات کلی محتویات پک اینجا هست بخونید بعد از سفارش روش مصرف و رژیم تغذیه معرفی میشه که از همون روزهای اول کاهش وزن و حال خوب رو تجربه میکنید و کم کم که به این روش عادت کنید یک زندگی سلامت و شاد رو تجربه خواهید کرد.

قدم در مسیر صحیح تندرستی با پکیج چهارگانه تناسب اندام میگذارید، ارزشهای پک تناسب اندام چهارگانه همونطور که گروه تولیدی و تحقیقی این پک توضیح داده :

  • حفظ سلامت بدن
  • سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی
  • حفظ سلامت و زیبایی پوست
  • سرشار از ویتامین و املاح معدنی طبیعی

شامل چهار محصول بی نظیر طبیعی و با بالاترین کیفیت خودش هست و در بهترین شرایط ممکن بسته بندی و ارسال میشه :

پک خرید شامل :
– نوشیدنی چای سبز کومبوچا (1500 میل) – 6 عدد
– قهوه سبز اسلیم فیت کافی 100% خالص (300 گرم) – 1 عدد
– پودر عصاره پروبیوتیک جوی مالت کلاسیک- مکمل غذایی (500 گرم) – 1 عدد
– پودر عصاره پروبیوتیک مکمل غذایی ویتامالت خرما (150گرم) - 1 عدد
– بهمراه روش مصرف و برنامه رژیم غذایی

دسته: تغذیه و سلامت
برچسب: Happix, بسته لاغری, پک تناسب اندام, پک تناسب اندام هپیکس, پک تناسب اندام و لاغری, پک لاغری, تنظیم قند خون, درمان کم خونی, ترمیم کننده, قهوه سبز, کاهش وزن, کومبوچا, لاغری بدون عوارض, لاغری بدون ورزش و رژیم غذایی, مالت, مکمل غذایی, هپیکس، مالت خرما، پروبیوتیک

گواهی نامه ها: HACCP, IRAN.MOH.M.E.D, ISO 22000, ORGANIC, ROYALCERT, حلال, سیب سلامت, شماره جواز جهاد کشاورزی, مجوز صنایع و معادن و وزارت بهداشت

هزینه ارسال : ده هزار تومان در مبلغ لحاظ شده است.

 

پک رو از اینجا خرید کنید :*لینک خرید پک چهارگانه*

خبر خوش : دوستان یک خبر همین الان یک پیام از طرف نماینده فروش محصول پک لاغری دریافت کردم که به 30 نفر اول که امروز خرید کنند 50 هزار تومن هم تخفیف داده میشه، از لینک زیر تا زمان رو از دست ندادید خرید کنید، اگر تعداد 30 عدد تموم شده باشه از همون لینک بالایی باید بخرید.

*لینک خرید با تخفیف محدود*

سه اصل مهم در پرداخت اینترنتی:

 

حمایت کنیم:

(می توانید روی هرکدام از عکس های زیر کلیک کنید)

لینک خرید پکیج لاغری چهارگانهGreen Coffee

نظرات (184)

تمامی نظرات

24.07.2008 - 13:48 کتایون

مریم عزیز، مرسی که باعث شدی تا در نهایت آن وزن اضافی مخوف را کم کنم. سه هفته گذشت و 10 کیلوگرم وزن کم کرده ام. اکنون وزنم 46 کیلوگرم است، و همانطور که قول داده بودی، دیگری وزنم نوسان ندارد. بهترین آرزو ها، کتایون

25.07.2008 - 03:01 ویونا

مدت زمان زیادی بود که آرزوی بدن لاغر اندامی را داشتم، سه ماه پیش در این صفحه در مورد پک Green Coffeeخواندم. برای سفارش دنادن مردد بودم اما مادرم مرا به انجام این کار ترغیب کرد. برای رسیدن به رؤیای تان اصلاً قیمت زیادی ندارد! اکنون با همدیگر در حال کاهش وزن هستیم. با این حال او از من موفق تر است =(

25.07.2008 - 18:47 بچه کوچولو

خیلی خوشحالم از کشف این وبلاگ. مطمئناً این پک را امتحان خواهم کرد

26.07.2008 - 13:11 همسر خوشحال

سلام مریم! به توصیه ات گوش کردم و پک Green Coffee را امتحان کردم و خب...تو واقعاً خانواده و ازدواج مرا نجات دادی =) مریم، تو دختر فوق العاده ای هستی! اخیراً رفتار همسرم نسبت به من خیلی تغییر کرده است، اعتماد به نفس پیدا کرده ام و حس فوق العاده ای دارم! =)

27.07.2008 - 10:20 عسل

سلام خانما، من هم به زودی به گروه لاغران ملحق می شودم! به تازگی پک Green Coffee خود را دریافت کردم! مرسی برای به اشتراک گذاری نتایج تان، این کار برای شروع این دوره به من انگیزه بخشید. امیدوارم در نهایت از تمامی چربی هایم خلاص شوم. در اینجا نیز در مورد پیشرفتم می نویسم

27.07.2008 - 10:20 مریم خراسانی

سلام عزیزم! بسیار برایت خوشحالم! مهم ترین نکته هماهنگی باطنی است اما بدون داشتن هماهنگی با بدن خود این مهم امکان پذیر نیست. منتظر اولین پیشرفت تو هستم. و به یاد داشته باش که: پیشرفت کم بهتر از پیشرفت نکردن است! موفق باشی!

27.07.2008 - 13:18 کیمیا

مریم عزیز! خیلی خوشحالم از یافتن وب سایت شما و منتظر دریافت مقداری حمایت در اینجا هستم. روش های زیادی را برای کاهش وزن امتحان کرده ام اما متأسفانه نتایج کسب شده انتظاراتم را برآورده نکرده است. قد من 162 سانتی متر و وزنم 44 کیلوگرم است - خیلی حیف است!!! باید حداقل 16 کیلوگرم وزن کم کنم و به نظر می رسد قهوه سبز آخرین امیدم است...

27.07.2008 - 19:21 مریم خراسانی

سلام کیمیا! من تنها کسی نیستم که با نوشیدن این قهوه و مکمل ها لاغر شده ام! دوستان نیز آن را امتحان کرده اند و این دانه های قهوه و مکمل واقعاً جوابگو است، بنابراین 100% تضمین می کنم که دیگر نا امید نمی شوی. همه ما از نتایج کسب شده راضی هستیم و همین آرزو را برای تو دارم!
خانم ها، می خواهم مجدداً از شما بخواهم، لطفاً، چند دقیقه برای به اشتراک گذاری نتایج خود در اینجا وقت صرف کنید چرا که به اشتراک گذاشتن نشانه اهمیت قائل شدن است! شاید پیام شما شخص دیگری را نهایتاً برای تبدیل شدن به خوشگلی لاغر و خوشحال ترغیب کند!!

28.07.2008 - 04:35 دختر کابوی

بسته را دیروز گرفتم و از امروز زندگی جدیدی را شروع می کنم! شدیداً مشتاق دیدن نتایج اولیه هستم.

28.07.2008 - 17:06 ملکه مستانه

مریم عزیز! خیلی ممنونم! به سرعت وزن کم کردم اما مهم تر اینکه وزن من مثل سابق دیگر باز نمی گردد! این یک معجزه است! این پک قهوه را به دوستانم توصیه می کنم چون دیگر نمی توانم آن ها را در حال گرسنگی کشیدن تا حد مرگ ببینم

30.07.2008 - 04:28 مکعب روبیک

خدای من، مریم، واقعاً در طی یک ماه آنقدر وزن کم کردی؟ شاید منم هم باید پک Green Coffee را تهیه کنم...یک کیلوی دیگر وزن اضافه کرده ام، این خیلی بد است..

31.07.2008 - 03:32 هاله لاغر

در طی 6 هفته 33 کیلو وزن کم کرده ام!! باورکردنی نیست! مرسی مریم!

31.07.2008 - 06:21 مکعب روبیک

تبریک می گویم هاله! دستاورد تو فوق العاده است! حالا دیگر در مورد پک Green Coffee شکی ندارم!!!

31.07.2008 - 12:01 ساحره زیبا

طبق قولم نتایجم را در اینجا به اشتراک می گذارم. این سیستم بی نظیر است. توانستم پس از شش هفته استفاده از این دانه های قهوه تقریباً 10 کیلوگرم وزن کم کنم. وای!

31.07.2008 - 22:38 پری کوچولو

تمامی شک و تردید ها را فراموش کنید، این چیز واقعاً جواب می دهد! اگر اشتباه نکنم دوست من نیز به کمک پک Green Coffee در طی 2 ماه 12 کیلو وزن کم کرد. چشمگیر است، مگر نه؟

01.08.2008 - 13:20 عطیه جانی

مرسی برای نقد و بررسی های تان خانم ها! به من برای سفارش قهوه سبز و بهبود خودم انگیزه دادید! پیش از این 4.5 کیلو وزن کم کرده ام، فقط 3 کیلوی دیگر برای رسیدن به وزن مورد نظرم فاصله دارم.

01.08.2008 - 21:30 مهسا مرادی

سه دخترخاله من پس از مصرف پک و این قهوه به مدت چند ماه کاملاً تغییر کرده اند. آن ها از دختر های سایز بزرگ معمولی به خانم های زیبا و خیره کننده تبدیل شده اند!

02.08.2008 - 05:41 جمیله

خب نتایج من هم اینطوری است: بدون حتی یک جلسه ورزش در باشگاه 20 کیلو وزن کم کردم! همه از این مسئله متحیر شده اند lol

02.08.2008 - 13:52 مریم خراسانی

سلام جمیله! خیلی برایت خوشحالم! اما تا آنجا که به خاطر دارم می خواستی کمی بیش تر وزن کم کنی. این شروع خیلی خوبی بود! ادامه بده! موفق باشی! Xxx

02.08.2008 - 22:04 حنا

سلام مریم! پست تو را خواندم و تصمیم گرفتم پک Green Coffee را سفارش دهم. قرار است به زودی با دوستان دبیرستانی ام ملاقات کنم، خیلی وقت است همدیگر را ندیده ایم و ظاهر شدن با 106 کیلو وزن (!!!) و پوشیدن سایز XXL خجالت آور خواهد بود!! در سن 17 سالگی خیلی لاغر بودم... اکنون 63 کیلو هستم و یک لباس با سایز مدیوم برای این قرار خریداری کرده ام. هنوز هم خیلی جای کار دارم اما برای انگیزه دادن به من جهت شروع واقعاً ازت متشکرم! خدافظ!

03.08.2008 - 22:47 سارا

باید این را به شما بگویم!!! پس از 3 ماه 20 کیلو وزن کم کردم!!! این قهوه یک واقعی است! همسرم و من در حال سپری کردن ماه عسل دوم خود هستیم;)

04.08.2008 - 07:03 ملیحه رجبی

چهل روز پیش استفاده از این پک را شروع کردم و 20 کیلو وزن کم کردم. خجالت می کشم که بگویم 109 کیلو وزن داشتم و برای رفتن به ساحل در تعطیلات دستپاچه می شدم...

04.08.2008 - 15:20 هلیا زاهدی

باید هرچه سریع تر 14 کیلو وزن کم می کرم... به این وب سایت بر خوردم و تحت تأثیر همه نظارت و دستاورد ها قرار گرفتم...مطمئناً آن را امتحان می کنم تا ببینم چه می شود

04.08.2008 - 23:37 فریبا فراستی

سال قبل خواهرم برایم خرید. اول فکر کردم این مسخره است - یعنی چطور می توانی بدون رژیم و ورزش وزن کم کنی - اما او مرا متقاعد کرد تا آن را امتحان کنم...هیچ وقت فکر نمی کردم این امر امکان پذیر باشد... در بهمن ماه شروع به نوشیدن قهوه کردم و در اردیبهشت باید به طور کامل لباس هایم را عوض می کردم! همه چیز برایم بیش از حد بزرگ بود!!! در کمتر از دو ماه از 61 کیلو به 44 کیلو رسیدم!!!! 2 سال گذشت اما وزنم تغییری نکرده است!!!! اکنون دختر خوشحالی هستم!! برای نتیجه گیری، فقط این بسته را به مدت چند هفته امتحان کنید و خودتان می بینید...

05.08.2008 - 07:56 مریم خراسانی

وای فریبا، نتایج تو واقعاً چشمگیر است! خانم های عزیز! می خواهم برای اینکه نتوانستم پاسخ همه شما را بدهم عذر خواهی کنم، اما ایمیل هایم را حتماً می خوانم و می خواهم بگویم که برای شما و دستاورد های تان خوشحال هستم و افتخار می کنم!

05.08.2008 - 16:15 مرضیه

آنقدر از آن مدت گذشته است که به نظر مسخره می رسد که من 62 کیلو بودم...الان وزنم 54 کیلو است و هر چیزی بخورم و هر کاری انجام دهم آن را تغییر نمی دهد! برای به اشتراک گذاری عکس های پیشرفتم با شما افتخار می کنم:

06.08.2008 - 00:36 دیبا

مریم عزیز و همه کسان دیگری که در اینجا نظر گذاشتید! نمی دانم چطور خوشحالی و تشکر خودم را بیان کنم. 33 سالم است و چند سال آخر به دلیل وزنم جهنم بوده است. حتی ساده ترین ورزش برایم یک چالش بود، کمر درد وحشتناکی داشتم، به سرعت ضعیف و خسته می شدم...پست های شما را خواندم و تصمیم گرفتم پک Green Coffee را امتحان کنم - و نتایج از انتظاراتم خیلی بهتر بود! اکنون وزنم 57 کیلو است - اما قبلاً 82 کیلو بودم! در طی سه ماه 30 کیلو وزن کم کردم! حس خیلی خوبی دارم، و احساس می کنم 10 سال جوان تر شده ام! دیگر تنگی نفس ندارم و کمرم هم درد نمی گیرد.

06.08.2008 - 08:57 آناهیتا لرستانی

نوعی چایی چینی برای کاهش وزن می نوشیدم و واقعاً به من برای کاهش 4.5 کیلو وزن کمک کرد اما در طی 2 هفته وزنم بازگشت. لطفاً به من بگویید که این امر ممکن است با مصرف پک Green Coffee نیز پیش بیاید؟

06.08.2008 - 17:19 مریم خراسانی

سلام آناهیتا. نگران نباش. این امر اتفاق نمی افتد. فقط به تصاویر من و تمامی خانم ها نگاه کن - به سرعت وزن کم کردیم و از آن به بعد یک کیلو هم اضافه نکرده ایم! اسید کلروژنیک موجود در دانه های این قهوه واقعاً جوابگو است و به بدن تان برای کنترل بر روی چربی هایی که دریافت می کند کمک می کند. بهتر است به مدت یک هفته مصرف پک Green Coffee را امتحان کنی و فوراً تأثیرات آن را می بینی!

  انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 5470

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما