محل لوگو

کسب و کار ارزنده و سرنوشت ساز با محسن مومن عنبران ! (حتما کامل متن رو بخون دوست من!)


با 10 میلیون تومان صاحب زمین شوید، در ضلع توسعه گلبهار با سند ملکی، متراژ 250 (تعجب نکن بخون!)

 

سلام

بنام خدای قلب‌های بزرگ و عظم های راسخ.

بچه ها سلام ، من محسن مومن عنبران هستم، خیلی از دوستان وقتی متوجه شدن من تونستم با کسب و کاری که شروع کردم درآمد میلیونی و زندگی متفاوتی رو برای خودم رقم بزنم، من رو با سوالات خودشون بمباران کردن، برای اینکه قدری بتونم از شدت تماس ها کم کنم و یکم به زندگی خودم برسم این مطالب رو اینجا گذاشتم، البته این باعث نمیشه نتونید با من ارتباط داشته باشید، ولی قبل از هر تماسی خواهش میکنم بخوبی این مطلب رو مطالعه کنید.

میخوام اینجا بهتون نشون بدم که چطور میشه کسب و کاری سالم و سرنوشت ساز داشته باشیم، طوری که 1-برای خودمون کار کنیم 2- هر چقدر میخوایم درآمدمون رو بالا ببریم 3-از همه لحاظ چه فکری چه کاری رشد کنیم و به فرد مفیدتری برای جامعه تبدیل بشیم و کلی مزایای دیگه.

یادتون باشه شما لیاقت بهترین ها رو دارید و اگر فکر میکنید اینظور نیست من در اینجا : با هفت دلیل ثابت میکنم که شما هم میتونید ثروتمند بشید.

ازتون میخوام اگر این پیشنهاد مفید بود در اختیار افرادی بزارید که الان دنبال رشد و پیشرفت هستن و دنبال یک راه ارزنده برای کسب و کار و آیندشون.

ببینید من برای اینکه بتونم تو زندگیم کار مفیدی داشته باشم که درآمد نامحدود و آزادی زمان داشته باشم خیلی کارا کردم، اول تصمیم گرفتم درس بخونم و با کلی مشقت و زمان گذاشتن مهندسی کامپیوتر گرفتم اما راه مفیدی برای ورود به دنیای تجارت پیدا نکردم بعد واراد بازارهای مختلف شدم و به هرجایی چنگ میزدم تا بتونم یک شغل ارزنده و روبه رشد داشته باشم تا اینکه بعد از سالها تلاش موفق شدم راه مناسبی برای خودم بدست بیارم.

ببینید شما برای اینکه به موفقیت برسید لازم نیست که حتما مثل من سختی بکشید و راه های زیادی رو امتحان کنید، آنتونی رابینز در کتاب بسوی کامیابی میگه برای موفقیت فقط کافیه یک آدم موفق رو در زمینه ای که میخواید پیدا کنید و روشهای فکری و عملی اون رو دقیقا ازش یاد بگیرید و پیاده کنید، شک نکنید که نتیجه همونی میشه که اون آدم گرفته، البته این رو با توجه به علم NLP بیان میکنه و این گفته کاملا درسته و امروز در دنیا هم همین کار پیاده میشه مثلا یک نفر برای اینکه استاد نجار خوبی بشه حدود 6 ماه تا یک سال میره زیر دست یک استاد نجار شاگردی میکنه و دقیقا روش اون رو یاد میگیره و پیاده میکنه، پس اگر میخواید به آزادی مالی و زمانی برسید و یک آدم مفید برای جامعه باشید کافیه دستور العملی که بهتون میدم رو مو به مو اجرا کنید تا دیگه نیاز نباشه در گیجی و سر درگمی روزهاتون رو شب کنید، البته توی این مسیر من قدم به قدم شما رو آگاه میکنم تا فقط تقلید کور کورانه نکرده باشید و برای هر کاری که میگم بکنید بصورت علمی دلیل دارم، که شاید اون موضوع رو همونجا براتون توضیح بدم یا بعدا طور دیگه ای بهتون اثباتش میکنم.

اگر آدم چیزی رو رایگان بدست بیاره ، راحت هم از دستش میده، با تمام احترامی که براتون قایل هستم، چون شما رو خیلی دوست دارم، نمیخوام شما بدون زحمت به این کسب و کار وارد بشید پس من فقط در خدمت افرادی هستم که دستورالعمل رو مو به مو دنبال میکنند ، قدم اول سر بلند بیرون اومدن از آزمون ورودی هست.

آزمون ورودی برای این حرفه چند مرحله ساده داره که باید اون رو انجام بدید و نتیجه رو به آی دی مدیر بفرستید، ببینید لطفا همش نپرسید این چه کاریه که اینقدر مراحل داره، خوب یکم توضیح بده حالا شاید اصلا بدرد ما نخوره و از اینجور حرف ها ، فقط میتونم این رو بهتون بگم اگر الان دارید برای آزمون ندادن بهانه میارید پس متاسفانه باید خدمتتون عرض کنم که بدرد این کار نمیخورید. این کار بدرد افرادی میخوره که ویژگیهای زیر رو داشته باشند و اونها میتونن توی این کار موفقیت های بالایی داشته باشند :

  1. بی تعصب آموزش ها رو دنبال کنند(این کار آموزشهای کاربردی و ساده ای داره).
  2. واقعا بخوان به دیگران خدمت کنند و فرد مفیدتری بشن(نگرش شما روی میزان درآمدتون خیلی مواثره).
  3. عملگرا باشن و کارهای گفته شده رو دقیق پیاده کنند.

این شغل نه سن و سال میخواد، نه سواد و نه جنسیت فقط کسی رو میخواد که واقعا 3 تا گزینه بالا رو داشته باشه.

دوستای خوبم وقت من و شما هر کدوم برای خودمون ارزشمنده و من نمیخوام زمانم رو برای افرادی تلف کنم که واقعا حاضر به تغییر نیستن و میخوان با پافشاری روی روش ها و رفتارهای قبلیشون نتیجه های جدید بدست بیارن ، به قول انیشتین انجام یک روش تکراری و توقع نتیجه متفاوت داشتن مثل جنون داشتن هست.

آزمون ورودی شما خیلی ساده هست و شامل 4 مرحله ساده که بعد از سربلندی در این آزمون که خودش بخشی از آموزش های مقدماتی هم هست عملا وارد بخش عملی کار میشیم و قدم به قدم برای ساخت امپراطوری تجاری شما با هم قدم بر میداریم.

  • قدم اول : طبق دستوالعمل باید یک معرفی کلی از خودتون داشته باشید و خواسته ها و اهدافتون رو بیان کنید.
  • قدم دوم : طبق دستوالعمل تمرینهای خواسته شده رو برای ساخت یک زیر بنای ذهنی انجام بدید.
  • قدم سوم : آموزش مرحله اول رو ببینید و اگر خوشتون اومد تو مرحله چهارم شروع کنید.
  • قدم چهارم : شروع کنید! به کسب و کار آینده ساز و ارزنده خودتون خوش اومدید.

باز هم تاکید میکنم این کار میتونه یک درآمد امن رو به رشد و مادام العمر رو برای شما رقم بزنه و شما رو به یک شخصیت مفید واقعی تبدیل کنه بشرط اینکه :

  • با انتظارات بی جا شروع نکنید، برای هر موفقیتی نیاز به صرف زمان و کسب مهارت هست.
  • در ابتدا اهداف کوچک و کم کم متوسط و در نهایت اهداف بزرگ تر و بزرگتر ... پس شتاب نکنید خیلی زود به مراحل بالا میرسید اگر مراحل اول رو با حوصله انجام بدید.
  • تمرکزتون رو در ابتدا روی اولین درآمد کوچک داشته باشید، همین قدم های کوچیکه که تو رو به خواسته هات میرسونه!
  • واقعا خواستار رشد باشید.
  • تشنه موفقیت های بزرگ و آموزش پذیر باشید.
  • فردی باشید که قدم هاش رو محکم برمیداره

 

نکته مهم : تمام مراحل آزمون ورودی شما در تلگرام طراحی شده، اگر در تلگرام ریپورت هستید میتونید در واتساپ شماره خودتون رو ارسال کنید تا شماره شما ذخیره بشه و بعد تلگرامی ارتباط بگیرید.

اگر تشنه موفقیت هستید برای درخواست شروع آزمون 4 مرحله ای به آی زیر جمله ی "مایلم در آزمون ورودی شرکت کنم" رو در تلگرام ارسال کنید، مدیران من و خود من مشتاقانه منتظر استقبال از شما هستیم.

آی دی یا شماره جهت درخواست شرکت در آزمون ورودی :

@mohsenmomenanbaran3

09391678007

ﺍﺯ ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ ﺧﻠﻖ ﭘﺸﯿﻤﺎﻥ ﻣﺸﻮ...

ﻭ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻗﺪﺭ خوبی شما ﺭﺍ ﻧﺪﺍﻧﺴﺖ، ﻏﻤﮕﯿﻦ ﻣﺸﻮ ...
ﭼﻮﻥ ﮔﻨﺠﺸﮏﻫﺎ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯽﺧﻮﺍﻧﻨﺪ
ﻭ ﻫﯿﭻﮐﺲ ﺗﺸﮑﺮ ﻧﻤﯽﮐﻨﺪ...
ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺁﻭﺍﺯﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﯽﺩﻫﻨﺪ...

ﻧﮕﺎﻩ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ شما ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺍﺳﺖ.
ﯾﮏ ﻧﻔﺮ شما ﺭﺍ ﺑﺪ ﻣﯽﺑﯿﻨﺪ ...
ﻭ ﺩﯾﮕﺮﯼ شما ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ...
ﻭ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﺮ شما ﺭﺍ ﺟﺬﺍﺏ ...
ﻭ ﺷﺨﺼﯽ ﺩﯾﮕﺮ شما ﺭﺍ ﻫﯿﭻ ﺣﺴﺎﺏ ﻧﻤﯽﮐﻨﺪ ...
ﺗﻨﻬﺎ ﺧﺪﺍﺳﺖ ﮐﻪ شما ﺭﺍ ﺁﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ ﻣﯽﺑﯿﻨﺪ...
ﭘﺲ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﻭ ﻣﺮﺍﺩ ﺧﻮﺩﺕ ﻗﺮﺍﺭ بده ...

روزتان شاد همراه با سلامتی
برای ورود به سرنوشت ساز ترین و متحول کننده ترین اقدام زندگیتون به مدیر پیام بدید ؛ "مایلم در آزمون ورودی شرکت کنم" آی دی زیر :

@mohsenmomenanbaran3

09391678007

سوالات متداول :

با وجود اینکه خیلی واضح در بالا توضیح دادم که بعد از موفقیت در آزمون کار براتون توضیح داده میشه باز هم عده ای میان تو پی وی و میگن تو آزمون شرکت میکنیم ولی اول میشه بگید کارتون چیه؟ این روش کار یک روش جدید هست و با روش های موجود خیلی متفاوته باید تفاوت اون رو از همین ابتدای معرفی متوجه شده باشید، این کاریه که ابعاد مختلفی رو در بر میگیره از درآمد چشمگیر گرفته تا آموزش و کار مستقل و فروش و ترکیبی از مهارتهای مختلف که از یک شخص عادی یک انسان واقعی رو میسازه در اینجا جایی برای دور زدن و یک شبه پولدار شدن نیست و در هر مرحله شما نتیجه ای رو کسب می کنید و کم کم پیش میرید و بعد گذشت چند ماه به یک ثروتمند واقعی با درآمد ثابت تبدیل میشید، پس وارد اولین مرحله بشید، کار رو جدی بگیرید ، سعی کنید دقیق مطالب ساده رو بخونید و هر چه میتونید کاملتر پیش برید این رابطه مستقی با میزان درآمد نهایی شما و زمانی که بهش دست پیدا می کنید داره.

برای آزمون کجا ثبت نام کنم ؟ به آی دی مدیر در تلگرام مراجعه کنید و پیام بدید؛ "مایلم در آزمون ورودی شرکت کنم" در زیر آی دی مدیر رو براتون قرار دادم اگر در تلگرام ریپورت هستید به واتساپ پیام بدید تا شماره شما ذخیره بشه و بعد در تلگرام پیام بگذارید.

@mohsenmomenanbaran3

09391678007

حمایت کنیم:

(می توانید روی هرکدام از عکس های زیر کلیک کنید)

  انتشار : ۲ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 752

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما